marți, 24 martie 2009

Arta de a trai armonios si sanatos

Toti ne dorim sa fim sanatosi, sa avem de toate, sa ne mearga bine, sa fim vazuti bine si apreciati, insa nu toti ne preocupam de modul in care am putea face toate astea. De curand am citit cateva reguli despre cum sa traim armonios si sanatos, si va impartasesc si voua din ele.
Nu sunt sfaturi si nici reguli batute in cui...sunt doar observatii asupra realitatii umane :D.
Iata-le:
  • exprima-ti sentimentele tot timpul (if not, repimarea lor duce la frustrari, angoase si boli)
  • ia decizii (if not, starea de indecizie duce la agresiune verbala, fizica)
  • gaseste solutii (if not, negativismul duce la pesimism -evident;)-iar asta da suferinta)
  • nu trai prin aparente (if not, tendinta de a parea altfel decat esti, duce la frustare si dureri fizice)
  • accepata-te asa cum esti (if not, rezulta slaba pana la deloc incredere in sine, ceea ce duce la tristete, invidie, gelozie, tendinta de a imita pe altii, comportament distructiv)
  • increde-te in cei din jur (if not, inveti sa nu mai comunici, sa fii inchis in tine, secretos, suspicios, cautator de conspiratii fanteziste...toate duc la lipsa de relationare dar si lipsa de credinta in sine...atentie: nu spun sa fii naiv)
  • traieste vesel (if not, absenta umorului inseamna doctor...veselia este sursa de sanatate si terapie, odihna si fericire)
Eu incerc sa le pun in aplicare in mod natural si nu fortat...poate va ajuta si pe voi ;)

3 comentarii:

Katja - stapana de Athos spunea...

Merci mult Meri! Am sa incerc sa le respect pe cat mai multe... Doar ma cunosti. :P

Unknown spunea...

Multumesc mult Valy si tie asemenea...oricum primavara a inceput sa se faca simtita si ma bucura foarte mult :D

Unknown spunea...

Katja cand le-am scris m-am gandit si la tine ;)