joi, 19 aprilie 2012

Paine secara cu rosii uscate

Hristos a inviat tuturor!!
Asa ca dupa masa de Paste plina de toate bunatatile, cu salate, oua, miel si dulciuri, eu vin cu ceva simplu fara carne. ;) Adica paine de secara de casa cu rosii uscate si salata humus ;). Reteta de paine (din 500 grame faina) pe care eu am experimentat-o acum are 3/4 parti faina secara si 1/4 faina alba, drojdie (1 cub), apa (300ml) si rosii uscate, de la borcan (scurse inainte) si rozmarin. Procesul tehnologic e identic cu al oricarei paini, diferenta consta in faptul ca in momentul framantarii se pun rosiile si rozmarinul maruntite, si se framanta aluatul bine, bine. Se lasa la dospit o ora. ;) Se pune in cuptor pentru 10 minute la 230 grade Celsius, iar apoi se lasa pt 40 minute la 200 grade, pe nivelul mediu al cuptorului. ;) Este delicioasa!!!
Eu am servit-o cu salata humus (facuta in casa). ;)


Pofta buna! :)

Niciun comentariu: