sâmbătă, 9 iunie 2012

Supa de sparanghel

Pentru ca am gasit sparanghel foarte "aratos" si pentru ca sunt fan al supei de sparanghel, am trecut la treaba si am facut mai deunazi o delicioasa supa ... E usor de facut si nici nu stai prea mult "la cratita".

Pregatirea legumelor 

Supa la degustare ;)

Deci ai nevoie de o legatura de sparanghel proaspat si frumos, o ceapa, un cartof mare, o radacina patrunjel , 1/4 radacina telina si 1 l supa de pui, sare dupa gust si 2-3 linguri generoase de smantana. Se curata sparaghelul si se taie in bucati de 1 cm iar cartoful, patrunjelul si telina, se taie in 2-4 bucati (ca sa fiarba repede) . Se pun la fiert in supa de pui si se lasa sa fiarba la foc potrivit pana cand legumele sunt moi ;). Se pun apoi in blender toate si se paseaza, dar cateva bucati de sparanghel se pastreaza intregi, deoparte :D. Crema obtinuta se amesteca cu smantana, si sare (dupa gust) si se adauga bucatelele ramase intregi. :) Eu am pus si cateva frunze de patrunjel...dar nu e musai :).
Pofta buna! :)

Niciun comentariu: