duminică, 8 februarie 2009

Despre donare de jucarii

Pe Toma's blog am vazut ca exista "cineva" ;) care vrea sa se ocupe de donatiile de jucarii...interesanta idee si am sa particip si eu cum pot. Anii de zile 6-7, am lucrat intr-un Ong care se ocupa de copiii...anii de zile am strans de toate pentru a le dona copiilor...
Deci unde se strang jucariile?

Un comentariu:

Medeea76 spunea...

Buna, Meri, te rog frumos, intra pe blog si posteaza acolo. Daca nu cumva tu esti anonimul ;-)... A postat acolo cineva care spunea ca a lucrat 7 ani intr-un ONG. Tu erai? Daca da, am inteles ca doreai sa plasezi jucariile, insa din subiectul pe care l-ai postat acum reiese ca doresti sa donezi. Daca e asa, intra la mine pe blog, ok? Imi e mai usor sa urmaresc totul intr-un singur loc, de aceea am si rugat mamicile care-mi scrisesera pe mail sau pe forumul despre copii sa posteze tot pe blog, asa pot pune cap la cap toate informatiile. Te pup si multumesc.