joi, 5 februarie 2009

Relationarea in cuplu

Azi am citit cateva idei despre "relationarea in cuplu"...hmmm. Pare usor de relationat in cuplu pentru unele persoane, pare misiune imposibila pentru multe altele; unele persoane aduc in cuplu sentimente puternice, altele aduc "doar" intelegere si toleranta. Cine procedeaza bine? Parerea mea este ca atata timp cat relatia dureaza fie prin sentimente de prietenie sau de pura pasiune sunt nemaipomenite.

Iata insa care e concluzia studiului: Passion is jealous and easily hurt. Friendship is forgiving and accepting. Marriages without a friendship find no clear way to steer through the difficult times when passion has (temporarily) waned.

...si eu care credeam ca trebuie sa fie toata gama de sentimente posibile prezente in relatie ;)...

2 comentarii:

Medeea76 spunea...

O, Mary, ai sa ramai surprinsa cat de multi oameni raman intr-o relatie doar pentru incredere, liniste, confort material, iubire, prietenie, sex sau alte motive. Fiecare se simte satisfacut in felul lui, eu zic ca nu exista reguli, oamenii sunt diferiti. Am fost de curand la un curs despre relatia de cuplu unde, la un moment dat, ni s-a cerut o enumerare a lucrurilor care ne fac sa ne simtim impliniti in relatie, apoi sa le prioritizam, apoi sa le eliminam pe rand. Din lista mea de prioritati am reusit sa inlatur doua (dupa intrebari de genul "ai ramane in relatie daca nu ai avea asta?"), desi eram convinsa ca toate imi sunt indispensabile...

Unknown spunea...

Asa e medeea76, fiecare cuplu are propriile legi si reguli de functionare...in urma cu ceva timp as fi spus exact invers:cuplurile si relationarea in cuplu seamana la toate cuplurile.Dar nu e asa, deloc.Si e bine ca nu e asa.:)