duminică, 31 octombrie 2010

Decoratiuni Halloween





Pentru ca e distractiv sa te costumezi, sa decorezi casa si in general sa te pregatesti de un carnaval, am facut cate ceva pentru acest Halloween...trebuie sa recunosc ca abia anul acesta am inceput sa confectionez cate ceva pentru Halloween si astfel...de acum incolo am idei mai multe si mai interesante :D
Asa ca am facut dovleacul traditional (se taie capacul, se curata bine de seminte, se cauta un sablon si se deseneaza pe dovleac, dupa care se taie cu grija ;)), stafii din material, hartie si putina sfoara, frunze de hartie si material dar si imagini cu vrajitoare decupate si colorate (pe care le-am dat inainte de a le fotografia...)
Happy Halloween!!

2 comentarii:

raLUXya (Raluca Ciobanu) spunea...

cred ca picii s-au bucurat tare mult

Unknown spunea...

Sincer eu m-am bucurat mai mult...