luni, 14 noiembrie 2011

Jucarii pentru copii

Buna dimineata mamici!!! Am decis acum 5 minute sa intreb toate mamicile pe care le stiu daca vor sa se implice in ceva ce eu fac, si deci daca vreti si voi sa va implicati si sa ma ajutati, cu atat mai bine :). 
Anul acesta strang hainute si jucarii si orice nu mai folosesc copiii mei si le voi dona unei organizatii care are in ingrijire copii, fie de Sf. Nicolae, fie de Craciun (in functie de cat de repede/multe adun). Am mai facut astfel de mini campanii si am mai adunat de la mamici si prieteni si am donat la case de copii. Am lucrat multi ani in ONG cu copii defavorizati si stiu ca in preajma sarbatorilor orice cadou e binevenit. In plus mai facem si spatiu in casa pentru alte lucruri si jucarii ;). Ce spuneti? Adunam impreuna jucarii si hainute pt copiii defavorizati? 

4 comentarii:

Bilutza spunea...

Din ce oras esti?

Unknown spunea...

Sunt din Bucuresti :)

Ana M spunea...

Daca ai unde sa le dai eu pot sa incerc sa strang de la cunostinte.
O problema ar fi ca nu toate jucariile colectate sunt foarte aratoase sau nu arata ca noi. Parerea mea e ca vor fi primite cu bucurie (stiu cum s-au bucurat fetitele mele cand m-au vazut cu doi saci de jucarii tot pentru donat si au crezut ca sunt pentru ele :)), dar exista si situatii in care se primesc doar lucruri noi.
Tinem legatura oricum.

Ana

Unknown spunea...

Multumesc Ana M si da jucariile/hainutele vor fi bine primite indiferent daca sunt "aratoase" sau nu.Ideea e sa primeasca un "cadou" (pe care il vom face sa arate frumos ;). Multumesc si astept sa dai un semn de viata.