joi, 10 noiembrie 2011

Sospeso trasparente...pentru vaza ;)

Din lipsa de timp (adica un prost management al timpului :D) nu am reusit sa postez ceva care mie mi se pare interesant ca si cadou...o vaza! Ei da, e o vaza nimic nou, dar e decorata cu Sospeso transparente :D...adica o vaza la care eu am muncit cateva ore :D...regula celor 4 secunde din sospeso imi face "viata" complicata ;). 
Pentru decorat avem hartia de decupaj (eu am ales crini superbi pentru ca sunt florile mele preferate), folia transparenta si uneltele pentru Sospeso Transparente, apa pentru "inmuiat" hartia, lumanarea si evident obiectul de decorat...si multa imaginatie. Singura limita in aceasta tehnica este imaginatia ;). Sper sa va placa. :)
Hartia este taiata grosier si lipita de folia transparenta
Dupa uscarea adezivului se decupeaza cat mai corect florile pentru decorat

Se modeleaza cu folia cu ajutorul caldurii unei lumanari iar cand floarea capata forma dorita, se plaseaza pe vaza si se lipeste cu adeziv special in cateva puncte

Se coloreaza cu acrilic pentru un plus de culoare si se pun si extradecoratiuni gen margelute aurii si argintii si snur rosu (asa cum am pus eu)

Acesta este produsul finit


4 comentarii:

KaBea spunea...

Foarte frumos a iesit,desi in aparenta imi pare un pic....dificil.Sa ai spor!Pup.

Unknown spunea...

Multumesc KaBea! Este mai degraba migalos decat dificil si e de incercat pentru ca pot iesi niste lucruri absolut superbe, de la bijuterii la tablouri spectaculoase ;). Si tie spor!

diana spunea...

:)))) un model de vaza cunoscut, "decoratiunea" e alta, tehnica e cunoscuta :P. E foarte faina!!!

Unknown spunea...

:))) da Diana asa e!! E deja o tehnica cunoscuta si aplicata chiar si la bijuterii :P stii pe cineva care face si bijuterii?? ;)