miercuri, 3 octombrie 2012

Plase textile vesele

Pentru ca imi plac foarte mult (si nu doar mie :D) traistutele (plasele) din bumbac natural, am inceput prin a  le decora mai intai, si apoi prin a le si croi ;). Nu este greu, iar modelele aplicate fie prin tehnica servetelului, fie prin aplicare termica, sunt o multime si foarte frumoase ;).
Atat aplicatiile termice cat si cele prin tehnica servetelului rezista la spalarea manuala cu detergenti (normali, dar nu agresivi!) si materialul poate fi calcat fara a aplica fierul de calcat direct pe model (!!!), ci fie pe dos, fie prin plasarea unei alte bucati de material peste model (pentru protectie).
Iata cateva modele decorate, iar cele mari sunt croite de mine si la cerere am pus si alt treilea maner, pentru a fi purtata plasuta si pe umar:). Cele micute sunt numai bune pentru cartea de citit in metrou sau reviste si diverse...asa mi-au spus posesoarele lor ;)

Plasuta cu panselute (21x25 cm)
Vandut

 Plasuta cu levantica (21x25cm)

 Plasuta cu flori albastre (21x25cm)

 Plasa cu casute (34x39cm)

 Plasa cu trandafiri roz (34x39cm)
Vandut

Plasuta rainbow (21x25cm)
Rezervat

P.S. Plasutele pot fi croite in diverse dimensiuni si cu diverse modele sau logo-uri ;)...asta pentru ca am fost intrebata :D

Niciun comentariu: