luni, 9 decembrie 2013

Coronite decorative

Pentru ca asteptam Craciunul, ne pregatim sa decoram cum putem mai frumos si mai placut casa si bradul. Si anul acesta am gasit o idee simpla, usoara si rapida de a realiza cateva coronite decorative care sa le inlocuiasca pe cele realizate din crengute de brad...care se usuca inainte de vreme si ne lasa ace peste tot... Deci: am luat cateva umerase din sarma (toti ducem la curatat haine si deci toti avem cel putin un umeras prin casa :D)si betea lunga pe care nu o mai doream in brad, dar care arata foarte bine. Am inceput prin a forma din umeras un cerc cat mai corect ca si forma si apoi am  infasurat beteaua pe sarma pana am obtinut o coronita perfecta. Se infasoara usor si rapid, iar grosimea coronitei este data de grosimea betelei. Coronita poate fi decorata in continuare cu globulete sau cu bomboane sau cu orice va place...eu am pus numai cate o fundita si un ren, cat mai simplu...;) Dar iata si in imagini despre ce vorbesc:





 Deci sper ca va place si spor la treaba! :)

Niciun comentariu: