miercuri, 11 decembrie 2013

Supa-crema pastarnac...

Pentru ca suntem in anotimpul in care gasim  cu usurinta radacinoase, am decis sa fac si eu supa preferata a lui Rapunzel ;)...adica supa crema de pastarnac! :D
Deci avem nevoie de pastarnac (4-5 radacini medii), 1 morcov, ghimbir radacina (2 cm din lungime am pus eu, dar cantitatea pusa tine de gustul fiecareia), 1 cartof mic, 1 ceapa galbena/alba, smantana (dupa gust), seminte de chimen si crutoane (daca va plac).
Procesul tehnologic nu este nici complicat si nici nu necesita timp indelungat pentru preparare: se pun toate la fiert, pana se inmoaie, se pun in blender, se mixeaza pana devin crema. Se adauga smantana, putin ulei si sare, semintele de chimen si crutoane (sau crackers...mie imi plac in locul crutoanelor :D). Vegetarienii pot renunta linistiti la smantana ;).

Pofta buna! :)

Niciun comentariu: