luni, 3 februarie 2014

Tort cu ciocolata si bezele

Mai deunazi am pregatit un tort folosind mai multe retete...blat pufos cu cacao, crema de la tiramisu si coacaze rosii, ciocolata si ...bezele :D.
Asadar pentru blat am folosit: 4 oua, 120 gr zahar, 120 gr faina si 4 linguri de cacao. Am batut ouale cu zaharul timp de 20 minute cu mixerul, apoi am adaugat faina in ploaie si lingurile de cacao, pe care le-am incorporat cu ajutorul unei linguri. Se pune intr-o tava rotunda tapetata cu foaie de copt si se pune la cuptor la 180 grade pentru 25-30 minute. Cand a fost gata am lasat sa se raceasca si apoi am scos-o de pe foaia de copt.
Crema: 500 gr de mascarpone, 7 linguri zahar, 4 oua, 1 lingura cognac, coaja rasa de la o lamaie si zeama ei. Cand crema este bine legata se monteaza pe blat, iar peste crema se pun coacaze rosii (cate va sunt pe plac :D). Se pune la rece pentru 30-40 minute.
Dupa acest timp se pregateste glazura de ciocolata...eu am cumparat 2 plicuri cu glazura Dr. Oetcker si le-am pus peste tort...unul ar fi fost suficient, insa am avut persoane care s-au plans ca unul nu e suficient ;). Peste tot aranjamentul se adauga in functie de dorinta si chef, bezele si coacaze rosii. :) Cam asa arata:

Spor la treaba si pofta buna! :)

Niciun comentariu: