sâmbătă, 24 mai 2014

Panna cotta in trei culori

Pentru ca aveam chef de ceva dulce si cremos am facut (pentru prima data:D) Panna Cotta. Si pentru ca o panna cotta simpla ar fi fost prea...simplu, am facut-o cu straturi: vanilie, cacao si cafea solubila. Asa am descoperit ca nu e nimic dificil in acest desert, caci e foarte usor de preparat.

Am folosit 600 ml frisca lichida naturala, 300 ml lapte, 9 linguri de zahar, 2 fiole esenta de vanilie, 3 lingurite cacao, 2 lingurite cafea solubila, 3 plicuri de gelatina.
Am pregatit baza astfel: am pus la fiert la foc mic, frisca, laptele, zaharul. Cand au fiert am adaugat gelatina si am amestecat pentru a se omogeniza.
Am separat in 3 boluri cantitati egale de lapte si frisca si am pus aromele: primul bol, vanilie, al doilea cu cacao si al treilea cu cafea solubila (aromele pt fi modificate in functie de preferinte).
Se pune primul strat (eu am pus vanilia) in vasul (sau vasele, caci este mult mai aspectuos a fi servite in boluri micute transparente, :D daca aveti in dotare) in care urmeaza a fi servit si se pune la congelator pentru 7-8 min. Apoi se adauga al doilea strat si se mai pune la congelator inca 7-8 min si apoi ultimul strat pentru inca 10 minute. Se scoate si se pune apoi in frigider pana la servire.
Pofta buna!



Niciun comentariu: