miercuri, 11 august 2010

Floricele...pe tricou




Am un tricou cam banal si m-am gandit sa il mai inveselesc putin. Ei, nu e nimic complicat sau foarte dificil dar e de efect...cel putin asa mi se pare mie :D. Iata ce am facut: se ia una bucata tricou banal, apoi se cauta ceva material usor si de prisos, se taie materialul in forma de floare de diferite marimi (suficiente bucati de floare pentru a crea 2 flori maricele), se aranjeaza una peste alta pentru a da forma florii si se unesc intre ele prin coasere... Se iau 2 bucati de nasturi cu "happy face" se pozitioneaza in centrul fiecarei floricica si se cos pe bluza banala, impreuna cu floare cu tot. Asa mi-a iesit mie noul tricou :D...putin mai happy;)

3 comentarii:

raLUXya (Raluca Ciobanu) spunea...

ce dragut e tricoul! Bravo! Mai fa si altele!

Unknown spunea...

Ei da inspiratie sa fie...mersi mult :P

diana spunea...

Buna,pot sa-ti povestesc pe mail tot ce vrei. Ai adresa mea pe blog. Si multumesc de laude:).