luni, 23 august 2010

Legume de vara


Pentru ca nu in fiecare zi dispun de o super inspiratie in de ale bucatariei, am decis sa fac un platou de vara: dovlecei pane, salata de vinete, ardei copti si chiftele de pui ;)...un alt fel de leguma :D Toata lumea stie cum se fac dovleceii pane sau salata de vinete sau ardeii copti...numai copt, fum, etc...

Pentru ca mie nu imi place sa fac "fum" in casa, salata de vinete si ardeii copti ii pregatesc la aparatul cu abur ;) e un truc bun si in plus e si sanatos! In loc de copt, totul se fierbe iar pregatirea apoi se face in mod clasic :D
Nimic mai simplu si mai rapid!
Pofta buna! :)

2 comentarii:

raLUXya (Raluca Ciobanu) spunea...

pentru ca mi-ai facut pofta, am facut si eu salata de vinete. Doar ca eu am copt vinetele in cuptor. a iesit super buna :)

Unknown spunea...

Te cred si ma bucur ca ti-am facut pofta :P