marți, 1 martie 2011

Banana split...asa ca de ziua noastra ;)

Am facut o portie de banana split gandindu-ma ca e suficient de mare...NU A FOST!!! Am decis sa va dau si voua o idee de ceva buuunnn :) -asa ca de ziua noastra :D.
Iata ce mi-a iesit mie folosind banane (evident :D), inghetata de ciocolata de la Nirvana, frisca de la Hulala, ciocolata pe care am topit-o (eu am luat de la Lindt pt ca imi place) si inca putina pt dat pe razatoare...asa ca de decor si de la Mega Image am luat gauffre (optional). Se monteaza pe farfurie sau platou in functie de cate persoane vor fi doritoare si se serveste imediat (inainte de a se topi inghetata cel putin :P). La a doua portie am adaugat si capsuni proaspete peste tot acest montaj insa nu am mai apucat sa si fotografiez....

Pofta buna! :)

Niciun comentariu: