luni, 28 martie 2011

Plasute bumbac decorate...

Nu foarte demult am inceput sa folosesc o tehnica noua pentru mine, dar foarte interesanta ca si idee de a decora-tehnica servetelului. Cu aceasta tehnica se poate decora orice lemn, plastic, material textil si orice iti trece prin minte. Eu am folosit-o pentru a decora material textil, adica plasute/traistute :D...
O alta tehnica de a decora pe care o folosesc tot pentru material textil este prin transfer termic :D. Mie imi place pentru ca mi se pare ceva mai rapida dar si pentru ca pot pune pe material inclusiv fotografii ;).
Toate plasutele prezentate au dimensiunea 25x21 cm. Si pot fi facute si la comanda ;) folosind fotografii sau imagini sau orice model pus pe material pentru tricouri, posete, perne...sau orice altceva...
Tehnica servetelului





Transfer termic





Eu am folosit modele  vesele si in ton nu numai cu primavara ;). Sper sa va placa :D!

Niciun comentariu: