vineri, 6 mai 2011

Pizza ...de casa :D

Toata lumea cred ca stie cum se face un aluat simplu pentru paine, nu? Ei bine, eu in acelasi fel pregatesc si aluatul de pizza, adica 500 gr faina, 1 plic de drojdie uscata, ceva sare (dupa gust, eu pus insa un varf de cutit de sare de mare) si 250 gr apa (calduta), amestesc si intind :D. Pentru topping am pus 1 ardei rosu, masline negre aprox. 100 gr (din cele fara samburi), 400 gr ciuperci (daca folositi ciuperci congelate aveti grija sa le scurgeti inainte ;) ) 1/2 ceapa, 4-5 rosii cherry taiate in doua, 400 gr bacon, bulion si amestec de verdeata pt pizza si multa mozzarela:D. Am pus intr-un bol bulionul si l-am desfacut cu putina apa si sare si apoi am adaugat verdeata pt pizza, iar cu acest amestec am uns cu pensula de bucatarie blatul; apoi am pus mozzarela, toppingul si iar mozzarela si gata de pus la cuptor la 180 grade pentru aprox 40-45 minute.
E simplu si foarte gustos:D dar nu e pentru cei care tin la silueta:))))

3 comentarii:

andreea spunea...

Aoleu, ce bine arata.....eu nu tin la silueta, dar o sa scot bacon-ul ca-s vegetariana :)

Unknown spunea...

E foarte buna si pizza vegetariana ;)spor la treaba si pofta buna!:D

Patrik spunea...

Doamne cat de bine poate arata! =p~