luni, 30 mai 2011

Ratacind prin tara...

De curand am facut o plimbare pana la Baile Balvanyos prin Brasov si care s-a dovedit a fi un drum frumos, aglomerat si destul de lung. Din acest motiv la intoarcere am decis sa mergem prin Buzau...si sa incercam sa ajungem si la Vulcanii Noroiosi, unde nu am mai ajuns...va spun si de ce. Conform GPS-ului din dotare plus pe harta rutiera ;) drumul indicat a fost pe la Bisca Rosilei, Gura Teghii, Lopatari, Plaiul Nucului adica pe drumul judetean nr. 203 K. Apoximativ 15 km.
 Atunci cand spui drum judetean te gandesti evident la asfalt si evident la un drum bun de circulat cu masina...nu? Nu! Acest drum national NU ar trebui sa fie numit judetean si nu ar trebui sa fie pe harta GPS pentru ca este un drum imposibil de trecut cu masina si sa nu ramai impotmolit acolo in cel mai fericit caz!! Un drum foarte ingust plin de sleauri, noroi si apa, nesigur si alunecos si tot ce vreti voi rau si greu fara posibilitate de intoarcere. Primii 2-3 km nu iti dau de veste ce te asteapta asa ca iti zici "asta e, un drum neasfaltat si ingust in urcare...o sa fie greu". Gresit!!! Nu e greu, e sinucidere pentru cine incearca sa il treca!!! Am crezut ca voi aluneca in gol de pe drum la fiecare 5 minute sau ca rup masina in fiecare secunda din cauza zgomotelor pe care le facea masina tarata de noroiul intarit al sleaurilor foarte inalte sau de fiecare piatra foarte inalta si imposibil de ocolit...Oroare!! Am parcurs 10 km intr-o ora turand masina la max numai in treapta intai, mirosind a ars si incins ingrozitor. Nu m-am oprit decat dupa 10 km in culmea muntelui cand am realizat ca imi tremura mainile. In toata urcarea am intalnit numai 3 masini "serioase"echipate si care stiau cum e drumul...Deci aviz "amatorilor norocosi" ca si mine OCOLITI ACEST DRUM!!!




Este insa drum bun pt biciclete ;). Poze din pacate pe sleauri nu am prea facut pentru ca eram foarte concentrata sa raman in viata :D cu masina intreaga ;) dar iata cateva...

Un comentariu:

Giani spunea...

Frumoase imagini. Chiar daca acele drumuri nationale/judetene sunt departe de ceea ce ar trebui sa fie.