vineri, 17 februarie 2012

Globuri partea a doua

Stiu ca vine Martisorul si Pastele, dar am ramas datoare cu o parte a doua legata de "ceva" globuri...si pentru ca nu sunt tocmai globuri de Craciun ci globuri de "prezentare" am sa va arat cum au iesit. Ideea cu aceste globuri este urmatoarea:  in interior se afla un material (imprimat) foarte interesant care creeaza efectul 3D. Materialul este destul de rigid ceea face ca separatorul din interiorul globului sa nu fie necesar (eu l-am folosit totusi), iar efectul este foarte frumos...si iata despre ce vorbesc.
Materialul taiat si frumos aliniat...pt fotografie ;)
Globurile gata asamblate...o parte din ele :D

Vedeti si voi efectul 3D? 

...ceva fundite pt culoare...

Prima reusita cu un adeziv "prietenos" ;)


Cum vi se pare? Daca va tenteaza un astfel de material intrebati-ma ;)!

2 comentarii:

diana spunea...

ai un premiu pe blogul meu, te invit sa-l ridici :)

Unknown spunea...

Multumesc mult si voi da si eu mai departe premiul!!:)