marți, 13 noiembrie 2012

Cutiile plimbate in jurul lumii ;)

Am gasit si am primit cateva servetele inspiratoare...si am trecut la treaba. Am "colindat" prin India putin apoi prin Africa, am "mers" cu camila si m-am jucat apoi cu formele si...cu soarele, desigur. :D
Bine, bine pun si dovada alaturi de cateva "lamuriri" ;)...asadar pentru o astfel de "calatorie" avem nevoie de grund alb pentru baza, culori acrilice dupa placere si chef, servetele tematice, adezivi pentru tehnica servetelului si chef de duca...adica de munca :D, si iata cam ce a iesit:

Sahara
Cutie metalica, rezervata

 Africa
Cutie carton, rezervata

 India
Cutie lemn, rezervata


Cutie lemn lateral


Cutie lemn interior

 Culoare si forma
Cutie cartonata cu capac transparent, rezervata


 Soare ;)
Cutie japoneza, rezervata

Niciun comentariu: